نحوه استفاده از کود شوک در کشاورزی
نوشته شده توسط : organicagri

نحوه استفاده از کود شوک در کشاورزی

من به یک دلیل ساده کود شوک 10x    از خودم به عنوان یک کشاورز خرد یاد می کنم - هر ساله مقدار قابل توجهی غذا در یک زمین بسیار کوچک پرورش می دهم. من آن را مزرعه خرد خودم می نامم. من و خانواده‌ام با چیزی زندگی می‌کنیم که در آن زمان وقتی خانه‌مان را خریدیم، به‌طور تعبیری «کلبه‌ای» نامیده می‌شد. در واقع، لات یک تمبر پستی است. اما، با استفاده از تکنیک های فشرده، می توانم مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات تازه ای را که هر روز می خوریم،کود شوک 10x   کود شوک  بهسازان کشت organic-agri پرورش دهم. اگر می خواهید بدانید که چگونه مزرعه میکرو خود را راه اندازی کردم، برای باغ شما خوب است. اما ابتدا باید به درستی کمپوست شود. این بدان معناست که هرگز کود تازه را روی بستر سبزیجات قرار ندهید. E. coli دوباره.





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: